Τρίτη, 31 Μαΐου 2016

DIY Vinyl Watch | Decoration only








Γεια σας !! Σήμερα έχω ένα DIY που είναι πάρα πολύ εύκολο γρήγορο και οικονομικό γιατί αποτελείται από πράγματα που έχουμε στο σπίτι. Οπότε πάμε να ξεκινήσουμε. 





Πρώτα παίρνουμε ένα παλιό βινύλιο τα βρίσκεται στο Μοναστηράκι για λίγα ευρώ αλλά εγώ είχα σπίτι. 




Στη συνέχεια βρίσκουμε  την εικόνα που μας αρέσει και την εκτυπώνουμε . Εδώ εγώ πήρα κάποια νεφελώματα. 

Στην συνέχεια σχηματίζουμε με κάποιο στρογγυλό αντικείμενο ένα κύκλο στη πίσω μεριά του χαρτιού και το κόβουμε . Θα το κολλήσουμε στην κυκλική ετικέτα που έχει το βινύλιο μας . Δεν μας ενδιαφέρει αν θα είναι ακριβώς ο κύκλος της ετικέτας με το δικό μας γιατί θέλουμε να είναι μεγαλύτερος. 



Αφού έχουμε κόψει το κύκλο μας το κολλάμε με όποια κόλλα έχουμε εγώ χρησιμοποίησα την απλή logo που είχαμε στο σχολείο και το κολλάμε στο βινύλιο. 

Τώρα το τελευταίο βήμα που μένει είναι να γράψουμε τους αριθμούς ή να τους κολλήσουμε πάνω στο κύκλο μας και να βάλουμε τους δείχτες . Σε αυτό το σημείο ή μπορείτε να αγοράσετε ένα σκέτο μηχανισμό και το ρολόι σας να λειτουργεί ή μπορείτε να βρείτε ένα παλιό ρολόι και να βγάλετε απλά τους δείχτες όπως έκανα εγώ. Προφανώς δεν θα λειτουργεί θα είναι όμως ένα όμορφο διακοσμητικό για το χώρο σας. 


Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα ελπίζω να σας άρεσε, να το φτιάξετε και εσείς και να μου πείτε φυσικά και δικές σας DIY εύκολες κατασκευές για να παίρνω ιδέες. 





Σας φιλώ , 

Eva 




4 σχόλια:

  1. πολυ ομορφη η ιδεα σου! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ :) ήθελα πολύ καιρό να κάνω ένα DIY αλλά δεν έβρισκα τι :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ιδεα!! Θα το κάνω κι εγώ σε κάτι πραγματα που εχω σπίτι! Φιλιά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ !!! αμέ όλα μπορούν να αξιοποιηθούν :)

      Διαγραφή