Saturday 14 May 2016

Sleek vs Sleek








Γεια σας !! Σήμερα έχουμε μια αναμέτρηση ανάμεσα σε δύο παλέτες. Θα συγκριθούν , θα αξιολογηθούν και θα βγάλουμε το νικητή. Φυσικά μιλάω για τις παλέτες από Sleek που έχω στην συλλογή μου. Όταν είχα αποφασίσει να αγοράσω μια παλέτα από τη συγκεκριμένη εταιρία ήμουν σίγουρη ο,τι θα ήταν μια καλή αγορά γιατί είχα ακούσει τα καλύτερα από όλους. Όμως δεν είχα δει κάποιον να προτείνει ή να αποτρέπει κάποια συγκεκριμένη παλέτα. Οπότε πάμε να συγκρίνουμε αυτές που έχω .







Η πρώτη είναι η Sunset και την είχα αναφέρει στα αγαπημένα του Μαρτίου που μπορείς να τα βρεις  εδώ. Η συγκεκριμένη παλέτα αποτελείται από 12 σκιές όλες shimmery εκτός από το μαύρο το οποίο είναι ματ με εξαιρετική απόδοση. Προσωπικά λατρεύω τους μπορντό , καφεκόκκινους τόνους στο μακιγιάζ και η συγκεκριμένη παλέτα έχει αρκετές αγαπημένες μου αποχρώσεις. Η υφή των σκιών είναι βουτηρένια , έχουν αρκετό fall out  και έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια στα δικά μου βλέφαρα. 









Όλα τα χρώματα γράφουν εξαιρετικά εκτός από το μπλε που το θεωρώ και το πιο "άσχετο" χρώμα της παλέτας. Άλλο ένα αρνητικό είναι ο,τι με τη συγκεκριμένη παλέτα δεν μπορείς να κάνεις ολοκληρωμένο μακιγιάζ γιατί δεν έχει ματ χρώματα πέρα του μαύρου. 















Η άλλη παλέτα είναι η A New Day και έχει και αυτή 12 σκιές όμως εδώ έχουμε και ματ και shimmery και οι αποχρώσεις είναι πιο γήινες και παστέλ . Και εδώ οι υφές είναι βουτηρένιες , τα ματ χρώματα είναι έντονης απόδοσης ωστόσο σβήνονται εύκολα. Σε αυτή τη παλέτα έχω βρει και το αγαπημένο μου χρώμα για τη κόχη και πραγματικά μπορώ να πω ο,τι την χρησιμοποιώ κάθε μέρα. 



Σε αντίθεση με την Sunset στην A New Day μπορείς να κάνεις ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ αφού έχει transition shade , highlight shade ματ και φυσικά shimmery shades.


Ίσως ένα αρνητικό της για κάποιον να είναι ο,τι είναι μια πιο πρωινή παλέτα και δεν μπορείς να δημιουργήσεις τόσο έντονα βραδινά μακιγιάζ όσο με την άλλη , αλλά δεν μπορώ να πω πως συμφωνώ τελείως γιατί η ένταση των χρωμάτων χτίζεται. 



And we have a winner !! Προσωπικά θεωρώ ο,τι κερδίζει η δεύτερη και η νίκη κρίθηκε στις λεπτομέρειες δηλαδή στο ο,τι με την πρώτη δεν μπορείς να κάνεις ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ. Φυσικά πείτε μου τη γνώμη σας , πείτε μου ποια θεωρείτε εσείς νικητή , πείτε μου επίσης για κάποια άλλη sleek παλέτα γιατί θέλω να αγοράσω και άλλες . Φυσικά να αναφέρω ξανά ο,τι στο τέλος του μήνα θα έχουμε και το πρώτο μας giveaway για μια τυχερή λεπτομέρειες για το οποίο θα έχετε σε μελλοντικό post !!!




Σας φιλώ ,




Eva 

4 comments:

  1. Γεια σου Εύα! Προσωπικά λατρεύω τις γήινες αποχρώσεις, οπότε όπως καταλαβαίνεις η δεύτερη παλέτα θα ήταν νικήτρια και για μένα… Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι με αυτή και μόνο την παλέτα μπορείς να κάνεις όχι μόνο ολοκληρωμένο μακιγιάζ, αλλά επίσης έχεις τη δυνατότητα ανάλογα με την ώρα της ημέρας να χρησιμοποιήσεις τις σκιές που θέλεις-shimmery ή ματ! Καλοφόρετες!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ακριβώς !!! παρ'όλα αυτά και η πρώτη είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα παλέτα αλλά η δεύτερη είναι τελεία :D σε ευχαριστώ :)

      Delete
  2. εχει εξαιρετικά χρώματα η 2η! η 1η ειναι για αυτους που αγαπουν πολύ το χρωμα! δηλαδη οχι εμενα :p
    πολύ ωραιο post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. σε ευχαριστώ :) όντως έτσι φαίνεται αλλά μπορείς να κάνεις μαζί με άλλες παλέτες και ένα απαλό μακιγιάζ με την πρώτη !! αλλά την δεύτερη την προτείνω σε όλους :)

      Delete