Sunday 27 November 2016

Βioselect | Review






Γεια σας !! Τι κάνετε? Ελπίζω να είστε όλοι καλά !! Γνωρίζω ο,τι έλειψα αρκετά από το blog και σε αυτό οφείλετε ότι χάλασε το laptop μου αλλά και γιατί πραγματικά με την δουλειά , τη σχολή και γενικά την παρούσα κατάσταση δεν μπορούσα να είμαι συνεπής. Δεν μπορείτε να φανταστείτε όμως πόσο μου έχετε λείψει και πόσο άσχημα ένιωθα που δεν μπορούσα να μοιραστώ μαζί σας τα πράγματα που αγαπώ. Σας υπόσχομαι ο,τι δεν θα ξαναγίνει και ο,τι έρχονται πολλές εκπλήξεις !!!


Σήμερα είμαι εδώ με ένα review για την εταιρία Bioselect . Η συγκεκριμένη εταιρία χρησιμοποιεί φυσικά συστατικά από την Κρήτη και έχουν όλα τα προϊόντα της το μοναδικό συστατικό Dictamelia που είναι βιολογικής καλλιέργειας. Είχαν λοιπόν την χαρά να μου στείλουν κάποια προϊόντα να δοκιμάσω και τους ευχαριστώ θερμά για αυτό. 


Αρχικά δοκίμασα το Olive Shampoo for dry - normal hair με Dictamelia , καλέντουλα  και μέλι . Το συγκεκριμένο σαμπουάν μου άρεσε πάρα πολύ παρ' όλο που δεν είναι για τον δικό μου τύπο μαλλιών. Όμως το αγόρι μου που έχει ξηρά μαλλιά το δοκίμασε και πραγματικά το λάτρεψε γιατί έκανε τα μαλλιά του απίστευτα απαλά και μαλακά ,μπορούσε να τα χτενίσει εύκολα γιατί είναι σγουρά και το χάρηκε ιδιαίτερα. Το συγκεκριμένο σαμπουάν μυρίζει βότανα και μένει διακριτικά η μυρωδιά για μέρες. 

Στη συνέχεια δοκίμασα την κρέμα ημέρας της Bioselect με SPF 10 που περιέχει Dictamelia , μυρτιά και έλαιο φραγκόσυκου και είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Η συγκεκριμένη κρέμα προσώπου λόγο των συστατικών της προστατεύει και αναδομεί την επιδερμίδα . Η σύσταση της είναι παχύρευστη όμως απορροφάται αμέσως από την επιδερμίδα (τουλάχιστον την δική μου) και προσφέρει ενυδάτωση , λάμψη και προστασία από τον ήλιο. Σίγουρα το καλοκαίρι δεν θα ήταν αρκετός ο συγκεκριμένος δείκτης όμως για το χειμώνα είναι ακριβώς ο,τι χρειάζομαι. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν κάνει για πολύ λιπαρές επιδερμίδες που χρειάζονται εξειδικευμένα προϊόντα όμως προσωπικά μου άρεσε. Έχει μια διακριτική μυρωδιά φρεσκάδας και μου άρεσε και η συσκευασία που είναι με αντλία . 

Τέλος δοκίμασα το scrub  προσώπου για όλους τους τύπους δέρματος με Dictamelia και μολόχα. Η συγκεκριμένη απολεπιστική κρέμα περιέχει κόκκους από κουκούτσια ελιάς . Είναι ήπια στο δέρμα και το καθαρίζει σε βάθος αφήνοντας το πρόσωπο απαλό και απίστευτα λαμπερό. Μυρίζει έντονα ελιά και η συσκευασία είναι γυάλινη . Προσωπικά το βρήκα όσο σκληρό θέλω και σας το προτείνω ανεπιφύλαχτα. 


Αυτό ήταν το review ελπίζω να σας άρεσε ! Πραγματικά ευχαριστήθηκα όλα τα προϊόντα και ευχαριστώ και πάλι που μου τα έστειλαν.  Μην ξεχνάτε να με βρείτε σε Facebook , Instagram και Snapchat όλα με το όνομα eva eats the apple. Επίσης μην ξεχνάτε να γίνετε μέλη στο blog για να μεγαλώσει η παρέα μας και να με κάνετε πολύ πολύ χαρούμενη !!

Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα της Bioselect ??? 

Σας φιλώ ,


Eva 


3 comments:

  1. η κρεμα ημερας μου φανηκε ενδιαφερον , εχει και spf πολυ σημαντικο.Φιλια πολλα.Μας ελειψες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. το ξέρω και μένα !!! έρχομαι για τα καλά από δω και πέρα !!!

      Delete
    2. το ξέρω και μένα !!! έρχομαι για τα καλά από δω και πέρα !!!

      Delete